Du var inte där..

Jag vill bara berätta att..
Idag fyller våran lilla kusin Emma, 9 år. Jag vet att både du & Elin hade velat fira henne men nu blev det inte så och tyvärr så kommer det aldrig bli så igen. Aldrig kommer ni få fira henne eller någon annan här med oss. Ni kommer kanske fira i himlen, tillsammans. Men att jag eller rättare sagt vi inte får va med er på sådana här tillfällen är något fruktansvärt. Jag kunde inte ens hålla tillbaka tårarna innan jag ens kom in genom dörren till Emma idag. Bara en kram av en annan människa kan göra mig ledsen, för jag vet att den kramen kommer jag aldrig få av dig igen. Jag kommer få trygghet av många men inte av dig. Tobias,  min älskade storebror- du är så jävla saknad. Det känns så jävla fel att fira någon, men vi måste. Vi måste fortsätta,även fast jag inte vill, jag vill inte utan dig och nu är jag hemma,ligger i sängen, tittar i taket och inser att fan, du kommer aldrig komma tillbaka. Vad jag än gör, så kommer ingenting bli som förut och det är det som gör så jävla ont.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Åh Lisa, tårarna bara sprutar ut när jag läser dina fina ord. Jag lider verkligen med dig, jag är helt utan ord. Jag vet inte vad jag ska säga. Det är fortfarande så overkligt och helt jävla sinnessjukt orättvist :'( Jag vill bara återigen säga att jag tänker på dig hela tiden, och på alla fyra som blivit tagna ifrån sina nära och kära.. Jag önskar verkligen att jag kunde göra mer för er :'(



Alla tankar går till dig/er <3

2012-04-11 @ 17:26:06
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0