21 April, Lördag♥

Vaknade halv 8 av att tårarna bara rann. Vet att tårarna är en blandning av saknad och längtan.  Idag är en speciell dag. Idag ska nämligen Varbergs GIF spela sin andra seriematch och nu på hemmaplan. Det ska i samband med detta hedra våran älskade Tobias. Saknaden som uppstår idag är fruktansvärd. Det är den ju alltid,men idag är det ett snäpp värre. Att ha en tyst minut, ett fint tal och sorgband för ens egen bror är helt osannolikt. Att tänka så är sjukt, för det finns inte ens. Man har aldrig kunnat ana det och så står man där, i solskenet och bara gråter. För det är det enda man kan göra. Fyfan, idag kommer bli en jobbig dag men som i alla andra matcher så önskar jag Varbergs GIF, ett stort lycka till idag och 3 poäng hade varit riktigt bra, för då vet jag en som hade varit stolt...
-
En person som jag vill ge all kärlek till idag är min andra bror, Daniel. Du ska spela denna matchen idag och jag vet att du klarar det. Jag har själv märkt att du bara blir bättre. Du är och blir med dagarna bara starkare. Du kommer göra oss och Tobias stolt även idag, det är en sak som är säker.
Du är bäst


Och återigen, vi gör detta tillsammans.

" Alltid saknad, Alltid älskad #10"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0